Boisz się raka piersi? Pij dużo kawy
Naukowcy twierdzą, że to obniża ryzyko zachorowania.
Co najmniej pięć filiżanek kawy - tyle powinna wypijać dziennie kobieta, jeśli chce zmniejszyć ryzyko zachorowania na groźną postać raka piersi - informuje "The Daily Mail".
PRZEŁOM W LECZENIU RAKA PIERSI? WIADOMO CO POWODUJE PRZERZUTY>>
Nowotwór piersi z aktywnym receptorem estrogenowym, bo o nim mowa, jest oporny na wiele leków. Jedynym sposobem leczenia jest chemioterapia. Okazuje się, że kobiety, które piją dużo kawy, mają o 57 proc. mniejsze ryzyko zapadnięcia na ten rodzaj nowotworu.
TEN NAPÓJ CHRONI PRZED UDAREM MÓZGU>>
Naukowcy z Karolinska Institute w Sztokholmie przeanalizowali dane prawie 6 tys. kobiet po menopauzie, u których najczęściej pojawia się ta agresywna postać raka.
Na razie udało się udowodnić, że duże ilości kawy zmniejszają ryzyko zachorowania na ten typ nowotworu piersi. Naukowcy zamierzają jednak sprawdzić, jak wpływa on na inne rodzaje raka.
-
http://www.dailymail.co.uk/health/article-1385763/Could-cups-coffee-day-protect-breast-cancer.html
- http://www.dailymail.co.uk/health/article-1385763/Could-cups-coffee-day-protect-breast-cancer.html
5.37
4.33
3.39
Dodaj komentarz