Jest sposób na alkoholizm! To... tran
Rybi tłuszcz zniechęca do nadużywania trunków.
Bogaty w kwasy omega-3 rybi tłuszcz nie tylko, jak twierdzą naukowcy, chroni przed autyzmem i demencją, ale może także pomóc uporać się z alkoholizmem - informuje indianexpress.com.
ALKOHOL CHRONI PRZED MARSKOŚCIA WĄTROBY>>
Amerykańscy naukowcy z Indiana University School of Medicine odkryli, że tran znacznie zmniejsza pragnienie napicia się alkoholu.
NASTOLATKI SĄ MĄDRZEJSZE PO RYBNEJ DIECIE>>
Odkrycie było przypadkowe, naukowcy badali wpływ kwasów omega-3 na leczenie choroby afektywnej dwubiegunowej. Okazało się, że myszy, którym podawano rybi tłuszcz, nawet w sytuacji silnego stresu nie dostawały napadów choroby.
Naukowcy powtórzyli eksperyment - tym razem na uzależnionych od alkoholu szczurach. Okazało się, że kwas tłuszczowy omega-3 także je zniechęcił do picia.
Wierzymy, że dieta bogata w kwasy tłuszczowe omega-3 może pomóc w walce z alkoholizmem - twierdzi autor badań dr Alexander Niculescu.
-
http://www.indianexpress.com/news/want-to-curb-binge-drinking-try-fish-oil/796562/
- http://www.indianexpress.com/news/want-to-curb-binge-drinking-try-fish-oil/796562/
5.41
4.36
3.45
Dodaj komentarz