Jesz hamburgery? Wpadniesz w depresję
Fast-foody grożą nie tylko otyłością.
U osób, które regularnie spożywają potrawy o wysokiej zawartości tłuszczu z barów fast-food, ryzyko depresji wzrasta prawie o 60 procent. Lepiej więc postawić na dietę złożoną z owoców, warzyw i ryb - przestrzega "The Daily Mail".
Naukowcy z University College w Londynie po raz pierwszy przeprowadzili badania wpływu całej diety, a nie tylko poszczególnych produktów, na zdrowie psychiczne. Sprawdzono nawyki żywieniowe i stan psychiczny prawie 3,5 tysiąca Brytyjczyków.
CZYM JESZCZE GROZI JEDZENIE W BARACH FAST-FOOD? ZOBACZ>>
Okazało się, że miłośnicy hamburgerów i frytek częściej skarżyli się na złe samopoczucie i stany depresyjne. Dieta ma bezpośredni wpływ na nasze zdrowie, nie tylko fizyczne - mówi dr Eric Brunner.
ILU POKAKÓW NIE WYOBRAŻA SOBIE DNIA BEZ HAMBURGERA? SPRAWDŹ>>
Osoby, które jedzą zdrowo czują się lepiej bo chronią je przeciwutleniacze oraz kwas foliowy z warzyw i owoców. W przetworzonych produktach z barów szybkiej obsługi na próżno szukać tych substancji.
- http://www.sindhtoday.net/news/1/66858.htm
- http://thenextreporter.com/study-shows-processed-food-depression/082465/
- http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8334353.stm
- http://www.guardian.co.uk/society/2009/nov/01/mediterranean-diet-depression-fat-link
- http://www.dailymail.co.uk/health/article-1224516/How-junk-food-diet-depression.html
5.02
4.20
3.17
Dodaj komentarz
Komentarze (6)
Gość 02.11.2009, 08:29
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 02.11.2009, 08:30
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 02.11.2009, 09:21
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
ktosiek40 02.11.2009, 11:42
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 02.11.2009, 13:32
Odpowiedz Zgłoś naruszenie