Nawet dzieci powinny pić kawę
Ile filiżanek dziennie?
Picie 8 filiżanek herbaty lub kawy dziennie zwiększa wydajność mózgu oraz chroni serce. To także dobry sposób na wydłużenie swojego życia - uważają naukowcy z King's College w Londynie.
Napoje zawierające kofeinę pozytywnie wpływają na funkcje umysłowe, zwiększają czujność i pamięć krótkotrwałą. Zmniejszają także ryzyko wystąpienia niektórych nowotworów- powiedziała dr Carrie Ruxton.
Brytyjscy naukowcy uważają, że każdy dorosły powinien spożywać 400 mg kofeiny dziennie.
SPRAWDŹ, KIEDY NIE POWINIENEŚ PIĆ KAWY >>
U palaczy zmniejsza to ryzyko wystąpienia udaru mózgu o 20 proc. - uważa Ruxton.
Badacze twierdzą także, że rezygnacja z picia kawy i herbaty może przynieść ludziom więcej szkód niż pożytku.
ZOBACZ, DLACZEGO ZIELONA HERBATA JEST NIEBEZPIECZNA >>
Rodzice nie powinni zabraniać dzieciom picia kawy i herbaty. Są zdrowsze niż niektóre soki - stwierdziła dr Catherine Hood.
-
http://www.themedguru.com/20091107/newsfeature/daily-intake-tea-good-heart-86130776.html
- http://www.themedguru.com/20091107/newsfeature/daily-intake-tea-good-heart-86130776.html http://timesofindia.indiatimes.com/life/health-fitness/health/Eight-cups-of-tea-a-day-good-for-heart-brain/articleshow/5206772.cms
- http://timesofindia.indiatimes.com/life/health-fitness/health/Eight-cups-of-tea-a-day-good-for-heart-brain/articleshow/5206772.cms http://rubyroom.aol.co.uk/2009/11/07/tea-can-reduce-heart-attack-risk/
- http://rubyroom.aol.co.uk/2009/11/07/tea-can-reduce-heart-attack-risk/
5.45
4.37
3.48
Dodaj komentarz