Pij kilka kaw dziennie. To zdrowe
Sprawdź, przed jaką chorobą ochroni cię mała czarna.
Picie od trzech do pięciu filiżanek kawy dziennie zmniejsza ryzyko zachorowania na zapalenie wątroby typu C - twierdzą naukowcy z US National Cancer Institute.
Badanie pokazały także, że kawa powstrzymuje także rozwój tej choroby. Pomogła w tym ponad połowie badanych pacjentów.
Kawa zmniejsza także ryzyko zachorowania na cukrzycę - powiedział Neal Freedman, autor badań.
SPRAWDŹ, DLACZEGO PICIE KAWY MOŻE BYĆ SZKODLIWE >>
Naukowcy twierdzą, że podobnych właściwości nie ma ani czarna, ani zielona herbata.
Według danych WHO zapalenie wątroby lekarze stwierdzają rocznie u blisko 4 mln pacjentów. 70 proc. z nich cierpi później na marskość lub raka wątroby.
-
http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5i6h1dNDHDctfLRHxe5UJDRTjFr3A
- http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5i6h1dNDHDctfLRHxe5UJDRTjFr3A http://visitbulgaria.info/11589-several-coffees-every-day-can-prevent-liver-disease
- http://visitbulgaria.info/11589-several-coffees-every-day-can-prevent-liver-disease http://www.medpagetoday.com/Gastroenterology/GeneralHepatology/16539
- http://www.medpagetoday.com/Gastroenterology/GeneralHepatology/16539 http://timesofindia.indiatimes.com/life/health-fitness/health/Coffee-good-for-chronic-hepatitis-C-patients/articleshow/5144508.cms
- http://timesofindia.indiatimes.com/life/health-fitness/health/Coffee-good-for-chronic-hepatitis-C-patients/articleshow/5144508.cms
5.45
4.37
3.48
Dodaj komentarz