Ten napój chroni przed udarem mózgu
Wystarczą już dwie filiżanki dziennie.
Kobiety powinny pić kilka filiżanek kawy dziennie, aby znacznie ograniczyć ryzyko udaru mózgu - donosi "The Daily Express".
NAUKOWCY: KAWA TO IDEALNY SPOSÓB NA KACA>>
To efekt 10-letnich badań na grupie ponad 35 tys. kobiet w Szwecji.
Okazało się, że panie, które dziennie piły więcej niż jedną filiżankę kawy były od 20 do 25 proc. mniej narażone na udar mózgu od nie sięgających po czarny napój wcale albo sporadycznie.
ODKRYTO LEK NA UDAR. JEST W POPULARNEJ PRZYPRAWIE>>
Przesąd o niezdrowym wpływie kawy niestety wciąż jest powszechny. Tymczasem napój chroni przed udarem, a wcześniejsze badania wykazały również, że obniża ryzyko cukrzycy i raka wątroby - mówi dr Susanna Larsson z Instytutu Karolinska w Sztokholmie.
-
http://www.express.co.uk/posts/view/233864/Coffee-can-cut-chance-of-a-stroke
- http://www.express.co.uk/posts/view/233864/Coffee-can-cut-chance-of-a-stroke
5.42
4.35
3.46
Dodaj komentarz