Ten napój uczyni cię mądrzejszym
Wystarczy jedna szklanka dziennie.
Picie jednej szklanki mleka dziennie korzystnie wpływa na możliwości naszego mózgu - informuje RMF FM.
To wniosek z badań naukowców z University of Maine, którzy sprawdzili sprawność umysłu ponad 900 osób, a wyniki porównali z ich zwyczajami żywieniowymi.
Ludzie, którzy deklarowali picie przynajmniej jednej szklanki mleka dziennie osiągali lepsze wyniki w testach sprawdzających m.in. inteligencję, pamięć czy orientację przestrzenną.
TO PRZEZ MLEKO PSUJĄ SIĘ ZĘBY>>
Osoby pijące mleko "oblewały" te testy aż pięciokrotnie rzadziej niż niepijące - dodaje stacja.
Działo się tak niezależnie od wieku i ogólnego stanu zdrowia uczestników badania.
-
Pij mleko - będziesz mądrzejszy
- Pij mleko - będziesz mądrzejszy
5.42
4.35
3.46
Dodaj komentarz
Popularne komentarze
emigrant 30.01.2012, 16:33
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 30.01.2012, 16:38
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
hehe 30.01.2012, 16:34
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Komentarze (109)
Gość 30.01.2012, 16:29
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
emigrant 30.01.2012, 16:33
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
hehe 30.01.2012, 16:34
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 30.01.2012, 16:38
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 30.01.2012, 16:40
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 30.01.2012, 16:41
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 30.01.2012, 16:42
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 30.01.2012, 16:45
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 30.01.2012, 16:45
Odpowiedz Zgłoś naruszenie
Gość 30.01.2012, 16:59
Odpowiedz Zgłoś naruszenie