Zobacz, jaka dieta ochroni cię przed stresem

dieta depresja odżywianie stres

Także przed depresją i chorobami serca.

Osoby, które preferują kuchnię śródziemnomorską bogatą w warzywa, owoce, orzechy i ryby rzadziej cierpią na nerwicę i depresję - twierdzą lekarze z Clinic of the University of Navarra. 

ZOBACZ, CO POWINIENEŚ PIĆ ABY POKONAĆ STRES >> 

Jak pisze "Archives of General Psychiatry" duża ilość nienasyconych kwasów tłuszczowych, umiarkowane spożycie alkoholu i produktów mlecznych oraz jedzenie mięsa w niewielkich ilościach zmniejsza ryzyko zachorowania na depresję aż o 30 proc. 

SPRAWDŹ, DLACZEGO WEGETARIANIE RZADZIEJ CHORUJĄ NA RAKA >>

Dieta śródziemnomorska zmniejsza również ryzyko chorób serca i dostarcza nam odpowiednie ilości witaminy B.

TM

Dodaj komentarz

Komentarze (8)

  • Gość 07.10.2009, 21:23

    Bolo: I jeszcze jedna rzecz: politycy są tacy sami jak naród. Sami ich wybieracie, to nie narzekajcie. Następnym razem dobrze zastanówcie się, kogo wybrać, a nie: obiecanki cacanki i potem pretensje. Wybieracie świnię, to co, chcecie, żeby wam arie śpiewała? Będzie żreć i tyle...A wy kiedy ostatnio bezinteresownie komuś pomogliście? Kiedy potrzebującemu wsparcie choćby tylko i emocjonalne daliście, zamiast tylko pod siebie jak najwięcej garnąć? Chcesz coś zmienić: zacznij od siebie!

    A ja pije mleko, jem sporo mięsa i słodyczy, owoce i warzywa tez zeby nie bylo i zadnej depresji nie mam ;P Organizm sam wie czego potrzebuje.
     

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • Gość 07.10.2009, 23:47

    Gość: 130 mln zeta ??????????? chyba was po .... chyba za waciki

    W krajach śródziemnomorskich jest o dobre kilka stopni cieplej, więc ludzie potrzebują mniej kalorii. I druga sprawa - w takiej na przykład Francji nie ma porządnego mięsa, jedynie jakieś gnijące ścierwa, i do tego piekielnie drogie.
     

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • Gość 08.10.2009, 07:53

    Gość: A w Polsce to niby lepiej??I to w szptalach , a co mówić o gabinetach prytwatnych czy ośrodkach???A na wsiach interniści leczą dzieci bo pediatrów brakuje:/

    jak bym tam mieszkał też to jadł ale mieszkam w Polsce musze jesc chemie gdzie mieso w kiełbasie jest dodatkiem
     

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • Gość 15.10.2009, 13:56

    jędrek: A u nas w Ostrówku piśdzi jak w kieleckim na dwocu.

    http://www.sfora.pl/Ryby-i-owoce-morza-nie-przedluza-ci-zycia-a8229 Nie wszystkie pozycje z diety śródziemnomorskiej są równie korzystne dla naszego zdrowia. Greccy naukowcy stwierdzili, że warzywa i oliwa z oliwek może przedłużyć życie, ale krewetki niekoniecznie - donosi healthday.com. Badacze z Uniwersytetu w Atenach przez 10 lat analizowali zwyczaje żywieniowe ponad 23 tysięcy Greków. Okazało się, że długowieczność zapewnia dieta bogata w warzywa, owoce, orzechy, rośliny strączkowe przy jednoczesnym unikaniu mięsa i sporadycznym piciu alkoholu
     

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • WWW.SLAWNI-WEGETARIANIE.FREE.PL 15.10.2009, 13:57

    Gość: Zdziczała ludzka rasa...

    drapieżniki i mięsożercy wymrą jak dinozaury! wolę wegetarianizm wzmacnia orga(ni)zm:)! zaprzestać hodowli zwierząt =kiedyś brak kanalizacji = szczury= dzuma dziś bez mięsa i 99% chorób pochodzą od zwierząt, mięsa, mleka: od grypy przez aids, bse, ptasią, świńską grypę, salmonellę, 90% zatruć, raka, zawały, wylewy, cukrzyce. hodowla zwierząt zatruwa wody bardziej niż przemysł.
     

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • potempiacz 15.10.2009, 14:53

    Gość: Zdziczała ludzka rasa...

    Ja takich spamerów nie rozumiem. bzdury takie wypisują. Dinozaury roślinożerne też wygineły. Co za debilizm.
     

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

Kciuk.pl

Głosuj 39
Słońce,woda,wędka i piękne dziewczyny, Image

Słońce,woda,wędka i piękne dziewczyny

Chciałoby się pójść na ryby…

Skomentuj (3)

Głosuj 36
Akcja Koksownik, Video

Akcja Koksownik

Nawet straż miejska rozumie ,że…

Skomentuj (2)

Głosuj 33
Erotyka dla pań, Image

Erotyka dla pań

Przypakowani modele do podziwiania.…

Skomentuj (6)

Głosuj 29
Nawalony jak stodoła a jeszcze mu mało, Video

Nawalony jak stodoła a jeszcze mu mało

Dla tego należy kupować więcej…

Skomentuj (3)

Głosuj 27
Transformacja w zombie, Image

Transformacja w zombie

Żeby zrobić coś takiego trzeba…

Skomentuj

Głosuj 27
Dał do pieca. W tym Volvo nie zmarzniesz, Video

Dał do pieca. W tym Volvo nie zmarzniesz…

Dziwne ,że udało mu się to zarejestrować.…

Skomentuj (2)

Głosuj 25
Nie oglądaj tego po narkotykach, Video

Nie oglądaj tego po narkotykach

Może się to źle skończyć. Film…

Skomentuj (1)

Głosuj 23

Kibice Legii protestowali przeciwko rządowi…

Kilka tysięcy kibiców Legii Warszawa…

Skomentuj

Głosuj 19

Alkohol, seks, narkotyki, poronienie. Pamiętnik…

Ostanie miesiące były dla Demi…

Skomentuj

Głosuj 18

W mózgu psychopaty

Specjalnie przygotowana przyczepa,…

Skomentuj

Głosuj 15

Drzewa przyciągają metali

W linku galeria.

Skomentuj

Głosuj 45
Taniec dziadka. Haters gonna hate, Video

Taniec dziadka. Haters gonna hate

Niezły dziadek!

Skomentuj (4)

Głosuj 38
Z widokiem na wodę, Image

Z widokiem na wodę

Wyglądają niesamowicie .

Skomentuj (5)

Głosuj 36
Wyłączył go, Image

Wyłączył go

Ciekawe po jakim czasie doszedł…

Skomentuj (5)

Głosuj 35
Robotniczy plac zabaw, Video

Robotniczy plac zabaw

Wolny czas w pracy trzeba umieć…

Skomentuj (3)

Dodaj link do kciuk.pl