Kilka kilo więcej

Ile razy w sklepach widzimy czasopisma kobiece, a na ich okładkach bardzo szczupłe, piękne kobiety? I nieraz zastanawiamy się co zrobić, żeby móc tak wyglądać.Z westchnieniem jednak stwierdzamy, że bardzo ciężko nam będzie zrzucić nasze kilogramy. Ale czy zastanawialiśmy kiedyś, że są osoby, które są na tyle chude – już nie szczupłe, ale po prostu chude – a które chciałyby mieć kilka bądź nawet kilkanaście kilogramów więcej? Czy widzieliśmy kiedyś czasopisma, w których eksperci radzą, jak przytyć? Czy zdarzyło nam się kiedyś obejrzeć program, w którym słyszymy, co zrobić z naszym ciałem, żeby nabrało trochę tłuszczyku? No właśnie – o tym, jak schudnąć, jest masa porad, ale jak przytyć? Nic. Oczywiście przyczyn, z powodu których wyglądamy chudo może być kilka – mogą to być geny, bo jeśli popatrzymy wstecz okaże się, że nie tylko mama była tak chuda jak my, ale również babcia, może to być problem z tarczycą, lub też nieodpowiednia dieta, brak witamin i potrzebnych nam codziennych minerałów. Więc chociaż raz zapytajmy: Jak szybko przytyć, żeby nie czuć się, że nasze ciało, to tylko skóra i kości? Oczywiście najlepszym sposobem na dodanie kilogramów do naszego ciała, to jedzenie. Należy przy tym jednak pamiętać, że nie wystarczy jeść tłusto, dużo i cały czas, bo to z pewnością prędzej czy później odbije się na naszym zdrowiu. Najlepiej skonsultować się z dietetykiem, który zaleci odpowiednią „dietę”, dzięki której uda nam się przytyć kilka kilogramów. A jeżeli nie chcemy się konsultować z lekarzem, warto poczytać w internecie, co jeść, żeby przybyło nam ciałka. Przede wszystkim dużo nabiału – śmietanka, gęsty jogurt, żółty ser, który możemy jeść również na ciepło. Jeżeli lubimy makarony, to jedzmy je jak najczęściej pod różnymi postaciami, a pomysłów na jego przyrządzanie z pewnością nam nie zabraknie. Ogólnie wszystkie produkty mączne pomagają nam przy zbieraniu kilogramów. Dzień warto zacząć od zupy mlecznej, albo jajecznicy z boczkiem. Śniadanie powinno być bardzo pożywne. Ważne też jest, żeby jeść kilka posiłków dziennie, najbardziej korzystna dla naszego organizmu, to cztery, pięć. Nie zapominajmy w międzyczasie zjeść owoc, czy wypić świeży sok. Jak mamy ochotę na coś słodkiego, możemy zrobić sobie budyń, bądź kisiel. Kaszka manna też jest dobrym pomysłem. Jeżeli nie gardzimy czekoladą, to też nic się nie stanie, warto jednak mieć w sobie umiar w jej jedzeniu, lub kupić czekoladę gorzką minimum 70% kakao. Słodkie i zdrowe zarazem. W specjalistycznych sklepach dostępne są również różnego rodzaju odżywki, które dostarczają nam kalorii, ale o wybór konkretnej powinniśmy zapytać sprzedawcę, który doradzi nam najbardziej odpowiednią dla nas i najbardziej dopasowaną do naszych potrzeb. Takie odżywki możemy pić z wodą, lub np. mlekiem kokosowym czy sojowym, bądź dodać jeszcze do tego jakieś owoce. Podsumowując kluczem do osiągnięcia naszego celu jest systematyczność i cierpliwość, a wtedy na pewno osiągniemy swój cel w postaci kilku dodatkowych kilogramów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here