Najszybszy człowieka świata pobije swój rekord (WIDEO)

07.04.2009 12:27 ANDY GREEN, AUSTRALIA, PREDKOŚĆ, REKORD, USA
Najszybszy człowieka świata pobije swój rekord (WIDEO)

youtube

Za dwa lata chce przekroczyć magiczną prędkość to 1609 km/h.

Andy Green, pilot RAF i aktualny rekordzista świata w prędkości osiągniętej na lądzie zamierza rozpędzić swój pojazd do prędkości 1287 km/h.

Jeżeli próba się powiedzie to Brytyjczyk poprawi swój wynik o 59 km/h. Ustanowił go w 1997 roku na pustyni Black Rock w Stanach Zjednoczonych. Nowy rekord będzie bił w Australii lub Stanach Zjednoczonych.

Australijskie suche jeziora Gairdner i Eyre to jedne z najlepszych lokalizacji - powiedział Andy Green. - Poszukuję terenu idealnie płaskiego, ziemia musi być także odpowiednio sucha. O ostatecznym wyborze miejsca mogą zadecydować więc prognozy pogody - dodał.

Green poprzedni rekord prędkości pobił we wrześniu 1997 roku. W samochodzie Thrust SSC osiągnął prędkość 1149,3 km/h. 15 października 2007 roku osiągnął 1227,985 km/h i tym samym - jako pierwszy człowiek na świecie - przekroczył pojazdem poruszającym się po lądzie barierę dźwięku.

Następny tekst:

Kredyty zamiast tańsze, znów są droższe Kredyty zamiast tańsze, znów są droższe

Dodaj komentarz

Komentarze

Gość 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

przeżyć coś takiego fajnie:)pierwszy
Gość super pomysl... bo podpis mozna podrobic a odcisku nie... moim zdaniem odcisk powinen byc podstawa w legitymowaniu...
0

Gość 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

silniki od ferrari
Gość no wreszcie zamiast zabijać będą zapobiegać . niemcy trochę zaczęli myśleć
0

Gość 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

Kto myslał ze chodzi o Bolta ?
Gość tu należy - wyjaśnić ze - aborcja w Niemczech jest płatna przez kasę chorych (około 2tys€) -- a natomiast pigułki są odpłatne -- oszczędzano na pigułkach - a kasa płaciła aborcje .-
0

Gość 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

hehe powinni postawic niebieskich z radarem za krzakami :P
zelek_akuku gdyby to za kaczorow sie stalo prasa by ich zajezdzila na smierc powolano by komisje badajaca przebieg wypadkow rozwieszono by plakaty o faszystowskim panstwie partii i przywodctwie a teraz nic schetynowa policja nie dosyc ze nie wie kogo ma przesluchac to jeszcze katuje goscia tak na wszelki wypadek zeby mu sie odechcialo skladac skarge powinni d*pnac resort na pare milionow czego facetowi zycze
0

Gość 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

ciekawe jaki mandat by dostał i ile punktów karnych. hehe
zelek_akuku gdyby to za kaczorow sie stalo prasa by ich zajezdzila na smierc powolano by komisje badajaca przebieg wypadkow rozwieszono by plakaty o faszystowskim panstwie partii i przywodctwie a teraz nic schetynowa policja nie dosyc ze nie wie kogo ma przesluchac to jeszcze katuje goscia tak na wszelki wypadek zeby mu sie odechcialo skladac skarge powinni d*pnac resort na pare milionow czego facetowi zycze
0

matematyk 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

około 5950 złotych mandatu licząc że za każde 10 km przekroczenia dostał by 50 złotych mandatu około 238 punktów licząc że za 10 km dostanie 2 punkty
Gość BZ WBK kupi getin :) tyle.
0

Gość 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

noo ciekawe czym go dogonią...?
Gość A to dobre.Wpierw oddano banki za pół darmo a teraz po wydojeniu kasy naród przejmie puste skarbce by je napełnić i od nowa będzie można je skubać przez cwaniaków spod wiadomego znaku.
0

Gość 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

Jak to czym rowererm wigry bo jemu się paliwo szybko skończy ;D
Gość orientacja seksualna to nie towar w sklepie. jak można to promować?
0

binladen 22.10.2012 09:14 Odpowiedz Zgłoś

z takom prendkosciom na rowerem jade che che
MB To tylko kilka najprostszych "chwytów" są też dużo bardziej wyrafinowane sztuczki, takie jak: zapach, zabawa kolorami, czy próba pokierowania konsumenta po konkretnej ścieżce w sklepie a nie samo nakłonienie go do przejścia na koniec sklepu gdzie znajdzie towary na których od samego początku mu zależało, czy choćby ustawianie chipsów „w promocyjnej cenie” zaraz koło piwa i wiele wiele innych
0
Jak zostać milionerem? Wystarczy że to przeczytasz 7 Jak zostać milionerem? Wystarczy że to przeczytasz 6 godzin temu
Uchodźcy zaleją Polskę! Przyjmiemy ich pięć razy więcej niż sądziliśmy 5 Uchodźcy zaleją Polskę! Przyjmiemy ich pięć razy więcej niż sądziliśmy 9 godzin temu
Sponsorowane
Tak się śmieją z Rosjan za granicą. Mają rację? Tak się śmieją z Rosjan za granicą. Mają rację? Zdjęcia wyszperane w rosyjskim internecie cieszą się wielkim powodzeniem w anglojęzycznych serwisach. Rzeczywiście, fotki znalezione w mediach społecznościowych...
Pikantne zdjęcia z przebieralni. Dziewczyny ujawniły Pikantne zdjęcia z przebieralni. Dziewczyny ujawniły Co dzieje się w damskiej przebieralni? Teraz to już nie sekret. Same dziewczyny wrzucają do sieci odważna albo...
Najgłupsze tatuaże. Dlaczego oni sobie to zrobili? Najgłupsze tatuaże. Dlaczego oni sobie to zrobili? Zdecydowanie przesadzili. Zamiast ozdobić, oszpecili swoje ciała. Tak kończy się nieprzemyślane zrobienie tatuażu.Zapraszmy do obejrzenia galerii.