Pigułkę "dzień po" dostarczy do domu kurier

17.04.2012 17:25 DOSTAWA, FIRMA, KURIER, PIGUŁKA WCZESNOPORONNA, ZAMÓWIENIE
Pigułkę "dzień po" dostarczy do domu kurier

cc/flickr/Jodi Groesbeck

Nowa usługa.

Już wkrótce Brytyjki będą mogły zamówić pigułkę wczesnoporonną z dostawą do domu lub biura. Tabletkę będzie dostarczał kurier. 

PIGUŁKĘ WCZESNOPORONNĄ KUPISZ JAK BATONA. Z AUTOMATU>>

Chodzi o to, żeby kobiety dostały pigułkę najwcześniej jak to tylko możliwe. Gwarantujemy dostawę już w dwie godziny od zamówienia. Panie mogą zamawiać środek również w nocy, tak aby rano mogły z niego skorzystać - tłumaczy szef firmy DrEd.com Amit Khuti. 

Przed zamówieniem każda klientka będzie musiała wypełnić w internecie specjalny formularz, który zostanie oceniony przez lekarza. Dopiero potem pigułka zostanie przekazana kurierowi. Wszystko kosztuje 20 funtów (ok. 101 zł). 

Oczywiście nie brakuje krytyków, którzy twierdzą, że taka usługa może stać się celem nastolatek.

CZESI RATUJĄ POLKI PRZED CIĄŻAMI. SZTURM NA APTEKI>>

Mając do dyspozycji tak łatwy dostęp do pigułek wczesnoporonnych dziewczęta mają fałszywe poczucie bezpieczeństwa. W związku z tym są bardziej skłonne do rozwiązłego trybu życia i ryzykowanych zachowań seksualnych - uważa Noram Well z Family Education Trust, cytowany przez "The Telegraph".

Jednak Amit Khuti podkreśla, że każda klientka musi podać swoją datę urodzenia oraz musi posiadać kartę kredytową. Jego zdaniem to powinno skutecznie eliminować niepełnoletnie dziewczyny. 

Usługa ma ruszyć za kilka dni. Na razie będzie dostępna w Londynie. Jeśli się sprawdzi, zostanie rozszerzona również o inne brytyjskie miasta. 

Następny tekst:

Wataha dzików atakuje Toruń. Kilkadziesiąt wygłodniałych zwierząt Wataha dzików atakuje Toruń. Kilkadziesiąt wygłodniałych zwierząt

Dodaj komentarz

Komentarze

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

qr wa wczesnoporonna to nie pigulka po. poigulka po blokuje plemniki. Douczcie sie wreszcie .
2+

Lewactwo to robactwo 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

Lewactwo wciaz nie moze scierpiec ze rodzi sie tak duzo bialych dzieci a Europa jest jeszcze zbyt malo multi-kulturalna. Dlatego demoralizuja mlodziez, promuja rozwiazlosc seksualna i reklamuja aborcje. Im mniej bialych sie urodzi tym lepiej, im wiecej imigrantow z Afryki i Bliskiego Wschodu przybedzie do Europy tym lepiej dla Lewactwa ktore zyska nowych wyborcow. Zwolennicy zabijania nienaorodzonych dzieci maja swe korzenie z ZSRR, tam komunisci w 1920 roku zalegalizowali aborcje i kazdego roku zabijano tam 7 milionow nienarodzonych. Dzisiaj w samej Rosji wyskrobuje sie okolo1,3 miliona dzieci, na Ukrainie od 1 do 2 milionow. Biala Europa taka jaka znamy wymiera , nadchodzi Afryka I Bliski Wschod.
1-

Darek z Holandii 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

Mzulmanie w Holandii juz nie potrzebuja politycznej pomocy lewackich kolaborantow. Niedawno zalozyli swoja islamska partie polityczna ktora moze liczyc na conajmniej 10 % glosow w wyborach. Wielu muzulmanow juz dzisiaj mowi ze demokracja sie przezyla i jak osiagna wiekszosc to wprowadza swoje prawa. Muzulmanie z Maroka zaczynaja juz zaprowadzac swoje porzadki na holenderskiej prowincji. Dwa lata temu w malym miasteczku kolo Utrechtu tak dlugo napastowali gejow i lesbijki ze ci musieli uciekac z miasteczka. Dzisiaj nie mieszka tam juz ani jeden. myslicie ze taka informacje uslyszycie w mainstreamowych lewackich mediach ?
Gość w tej chwili we Francuskich miastach i Holenderskich już ok 50 procent to emigrancji.... Holandia zniki szybko wraz ze swoją lewackością już chcą dojść do władzy i zabronić gejom się żenić i znieść aborcję oraz eutanazję. Chyba "bardzo" rozwinięte kraje dochodzą do takiego punktu w któym same się zniszczą.
6+

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

smutny jest ten świat...
1-

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

Z tego co wiem, to pigułka do 72h po nie jest wczesnoporonna! Tylko zapobiega zagnieżdżeniu się komórki, a wczesnoporonne to zupełnie co innego...
10+

www 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

No to na co czekasz, walcz o białą rasę, spłódź 30 dzieci.. co na to Twoja żona? Może miej 2 kobiety i z każdą po 30, razem będzie 60, biała rasa przetrwa, ale wychowa się w patologii, bo zapewne nie będzie Cię stać na utrzymanie dzieci.. No bo przecież nie ważne, czy dzieci mają co jeść, ważne aby ich duzo było.. tak?
Gość dzięki takim metodom biała rasa zaniknie...czerniawi tam sie mnożą jak króliki...
2+

PATOS aka ELPATOS 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

Wiecie jak to będzie? Zamówi kuriera, da mu pitola, ten się w nią schlapie, da jej pigułkę i koniec :D
6-

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

może o to chodzi syjonistom z NWO kolorowymi łatwiej rządzić
Gość dzięki takim metodom biała rasa zaniknie...czerniawi tam sie mnożą jak króliki...
2+

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

ch*uj mnie interere Brytyjki! pisz kiedy w Polsce bo marnuje czas na czytanie takich bzdetow
1-

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

no polska nadal pomaga afryce, gdzie u nas umieraja. powiem tak afryka ma tyle zasobow naturanych ze powinna byc potega swiata, ale ze ojciec 10 dzieciakow ma ich gdzies bo mozna zrobic kolejnego i ze sami afrykanie wola rybe zamiast wedki to co poradzic, tak ich nauczylisci to macie, z tego co wiem latwiej tam kupic kałacha niz kupic banana.
Gość dzięki takim metodom biała rasa zaniknie...czerniawi tam sie mnożą jak króliki...
6+

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

w Polsce taka pigułka kosztuke suto +kurier.cielawe kogo było by na nia stac
0

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

Trzeba katować każego brudasa na jakiego natraficie w Polsce, a już szczególnie jak będzie coś gulgotał.
Gość wow za to muzłumanów coraz więcej do 2028 Francja i Holandia będą republiką islamską, natomiast Niemcy, Szwecja, Norwegia i UK do 2039/50 wg. badań nad demografią. bravissimooooo!!!!!!!!
1-

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

Czrnych deportować do Afryki, Nepalu i skąd tam pochodzą. Niech u siebie robią porządek a nie chcą rzadzić Europą. Portugalia (chyba) zaczeła deportować czarnoskórych i wielkie halo ale przyjeżdzają tylko brać zasiłki bo po co robić a zwłaszcza Nepalczycy. Ogólnie strach się bać co dzieje się z Tą Europą. Aha i nie jestem żadnym rasistą.
4+

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

słyszałem o tym, ale w Beligi próbowali udusić chłopaka który gejem nie był ale mieli do niego takie podejrzenia. Medlia milczą jedynie ludzie panikują między sobą i można to przeczytać na stronach sprzeciwiających sie islamowi.
Darek z Holandii Mzulmanie w Holandii juz nie potrzebuja politycznej pomocy lewackich kolaborantow. Niedawno zalozyli swoja islamska partie polityczna ktora moze liczyc na conajmniej 10 % glosow w wyborach. Wielu muzulmanow juz dzisiaj mowi ze demokracja sie przezyla i jak osiagna wiekszosc to wprowadza swoje prawa. Muzulmanie z Maroka zaczynaja juz zaprowadzac swoje porzadki na holenderskiej prowincji. Dwa lata temu w malym miasteczku kolo Utrechtu tak dlugo napastowali gejow i lesbijki ze ci musieli uciekac z miasteczka. Dzisiaj nie mieszka tam juz ani jeden. myslicie ze taka informacje uslyszycie w mainstreamowych lewackich mediach ?
6+

Gość 05.11.2012 11:50 Odpowiedz Zgłoś

Dleczego jakis lekarz czy czarny w kiecce ma decydować za mnie dziewczynę? dlaczego moga być normalne kraje ktore z moim zdaniem się liczą ...polska to zascianek europy dzieki czarnej mafiii niestety
1+
Strona 2 z 3 1 2 3
Nowa teoria o zaginionym boeingu z Malezji zdumiewa 6 Nowa teoria o zaginionym boeingu z Malezji zdumiewa godzinę temu
Zapobiegają cukrzycy, chronią przed rakiem i otyłością! Prawdziwe super pokarmy 10 Zapobiegają cukrzycy, chronią przed rakiem i otyłością! Prawdziwe super pokarmy wczoraj, o godz: 15:36
Sponsorowane
Tak wygląda praca dla Facebooka. Zobaczcie główną siedzibę giganta Tak wygląda praca dla Facebooka. Zobaczcie główną siedzibę giganta Żyć nie umierać. Praca w takich warunkach musi być przyjemna.
Myślisz, że umiesz imprezować? Zobacz, jak robią to mistrzowie! Myślisz, że umiesz imprezować? Zobacz, jak robią to mistrzowie! O tym, że Wyspiarze umieją się dobrze, głośno i z fantazją zabawić, wiedzą chyba wszyscy. Na własnej skórze...
Wojna Kena i Barbie. Sobowtóry się nienawidzą Wojna Kena i Barbie. Sobowtóry się nienawidzą Ken i Barbie w rzeczywistym świecie? To nie żart. Setki operacji plastycznych zmieniły młodą Ukrainkę i Amerykanina w...