FEDEX infolinia

Pytania o koszty i warunki wysyłki, o reklamacje i etap transportu, na którym znajduje się przesyłka to najczęstsze pytania klientów firm kurierskich. Nie inaczej jest w przypadku firmy FEDEX, która obsługuje przesyłki międzynarodowe i dociera do 220 krajów na świecie. Zobacz, jak skontaktować się z infolinią FEDEX.

Każda firma kurierska codziennie obsługuje setki telefonów od klientów i kontrahentów. Jeśli firma ma zasięg globalny, tak jak amerykański gigant FEDEX, to tych telefonów są tysiące. FEDEX Infolinia to jedna z najszybszych i najlepszych metod komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za obsługę paczek i logistyki. Nic dziwnego – klienci codziennie pytają obsługę infolinii niemal o wszystko, co dotyczy paczek, kosztów, warunków wysyłki i oczywiście reklamacji.

Współcześnie firmy kurierskie oferują swoim klientom coraz nowsze metody komunikacji. Aplikacje typu Live Chat na witrynie internetowej, formularze kontaktowe, komunikacja poprzez oficjalne kanały społecznościowe, obsługa e-mail, narzędzia i śledzenia przesyłek to teraz standard. Mimo to stara dobra infolinia wciąż cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Cierpliwość nie jest cnotą wielu z nas i zamiast czekać na odpowiedzieć mailową, wolimy od razu zadzwonić do obsługi klienta. Czyli do miejsce, gdzie możemy porozmawiać z żywym człowiekiem na temat naszej sytuacji.

Infolinia FEDEX. O co pytają klienci?

Jakie są najczęściej zadawane pytania w przypadku infolinii FEDEX? Można je podzielić na kilka grup. Mamy zatem pytania o przesyłki krajowe i zagraniczne. Następnie klienci pytają o przesyłki lekkie (do 30 kg dostarczane w systemie door-to-door) lub wielkogabarytowe, a także przesyłki paletowe. Inną kategorię tematów stanowią przesyłki dla biznesu B2B, a także inne szerokie usługi firmy z zakresu przesyłek międzynarodowych. Klienci dzwoniący na infolinię FEDEX pytają również o automatyzację nadawania przesyłek.

Infolinia FEDEX dostępna jest pod dwoma numerami telefonu: dla telefonów stacjonarnych 801 002 800 i dla telefonów komórkowych 22 211 80 00. Pracownicy odbierają telefony od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00, a w pozostałe dni i godziny można skontaktować się z firmą za pomocą elektronicznych kanałów komunikacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here