długopis reklamowy

Aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba przeanalizować pewien pewnik. Gadżety reklamowe z logo mają nakłonić kogoś do zapamiętania twojej firmy poprzez dostarczenie mu czegoś, czego klient chce, potrzebuje lub będzie używać. Muszą więc być chwytliwe, użyteczne i trwałe. Ma to sens, prawda?

To przecież zwykły długopis…

Może myślisz, że “to przecież tylko długopis”, ale pomyśl jeszcze raz: jak często w ciągu dnia zdarza ci się przykładać długopis do kartki papieru? Zapewniamy, że wiele razy. Dlatego ten z pozoru błahy przedmiot to niewymuszony sposób na wprowadzenie twojej firmy w codzienne życie klienta ot tak, mimochodem. Jakie jednak długopisy firmowe wybrać? Przejrzeliśmy ofertę modeli dostępnych w sklepie OpenGift.pl, gdzie prócz tradycyjnych plastikowych i eleganckich metalowych długopisów z możliwością graweru, znaleźliśmy niezliczoną ilość niestandardowych modeli. Ponieważ oferta długopisów reklamowych jest tak szeroka, że podczas poszukiwań nie sposób uniknąć wrażenia przytłoczenia, warto u obsługi sklepu zasięgnąć porady, który model sprosta twoim oczekiwaniom.

Prostota długopisów to ich główna zaleta

Najczęściej wybieranymi modelami przez firmy są długopisy plastikowe, których wachlarz możliwości jest praktycznie nieograniczony. Jedno jest jednak pewne: plastikowe długopisy reklamowe powinny być spójne i nierozerwalnie związane z logo firmy. Konsekwencja w doborze materiałów marketingowych (od wizytówek firmowych po gadżety reklamowe) jest niezwykle ważna, ponieważ wpływa na całokształt postrzegania twojego biznesu przez osobę z zewnątrz. Kolory, tekst, czcionka, logo – wszystko to powinno tworzyć spójny wygląd. Ponieważ w przypadku długopisów przestrzeń jest na wagę złota, staraj się unikać gromadzenia tekstu i obrazów. By odbiorcy nie mieli trudności z odczytaniem tekstu, najlepiej jest umieścić nazwę i logo, ewentualnie inne istotne informacje. Mała przestrzeń jest jednak zaletą, bo plusem ograniczonej przestrzeni jest prostota. A prosty, przekonujący przekaz może być tak samo skuteczny, jak długi slogan marketingowy.

Plastikowe długopisy reklamowe
Plastikowe długopisy reklamowe występują w wielu fantazyjnych wzorach i kolorach

Kiedy zwykły długopis z logo to za mało…

Istnieją takie momenty, kiedy obdarowanie osoby plastikowym długopisem reklamowym zakrawałoby o bezguście, bycie mauvais genre, czy popełnienie faux pas. Pamiętaj, że długopisy premium daruje się nie codziennie i nie podczas masowych uroczystości, a raczej by podkreślić wdzięczność danej osobie i dać obdarowanemu poczucie bycia docenionym. Najczęściej są to momenty przedłużenia umowy, polecenia, podpisania umowy, podziękowania za całoroczną współpracę, ale też z okazji urodzin, jubileuszów, świąt i innych uroczystości okolicznościowych. Takie upominki, aby spełniały swoje zadanie, powinny być z natury estetyczne i wysokiej jakości (najlepiej sprawdzają się w tej roli metalowe długopisy reklamowe z grawerem), niekrzykliwe, nienarzucające się, dyskretnie wskazujące na źródło, skąd pochodzą. W przypadku długopisów premium bardziej od przedmiotu, liczy się sam „akt” obdarowania kogoś. Także dbałość o to, by obdarowany poczuł zadowolenie z prezentu, jego wysokiej jakości i fakt, że otrzymał go w przyjemnych okolicznościach.

Elegancki długopis metalowy w etui
Elegancki długopis metalowy w etui

Podsumowując

Wybór będzie łatwiejszy, jeśli jasno odpowiesz sobie na kilka pytań: „po co?”, „kto go dostanie?” i „w jakich okolicznościach”? Określenie celu (prócz wypromowania marki rzecz jasna), w jakim będziesz wręczać długopis reklamowy, jest kluczem do wyboru odpowiedniego modelu. Inny długopis damy na imprezie masowej, inny w podziękowaniu na współpracę. Trzeba też określić, kim jest odbiorca. Czy to kobieta, czy mężczyzna? Jaki jest jego/jej wiek, zainteresowania, zawód? By sprostać oczekiwaniom, musisz zebrać jak najwięcej informacji o grupie docelowej. Trzeba też podkreślić, że wysoka jakość niekoniecznie musi oznaczać wysoki koszt. Istnieje wiele wysokiej jakości długopisów reklamowych premium w cenach, które nie nadwyrężą Twojego budżetu. Spełnienie wszystkich tych warunków sprawi, że będziesz mógł mieć pewność, że długopis zostanie z osobami na dłużej, będzie wykorzystany, a twoje działania promocyjne docenione.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here